Ik wil een opslagbox huren, hoe gaat dat in zijn werk?
  • Neem voor informatie over beschikbare opslagboxen telefonisch (06 37 45 81 60) of per e-mail (info@pri-box.nl) contact met ons op, wij informeren u over de mogelijkheden.
  • We plannen een afspraak met u bij PRI-BOX in Nijkerkerveen.
  • Tijdens de afspraak geven wij u uitleg over de opslagbox en de bijhorende sleutel en dongel. Tevens wordt de huurovereenkomst getekend. Wij willen u vragen om uw legitimatiebewijs mee te nemen. De afspraak duurt ongeveer 15 minuten.
Ik wil per direct een opslagbox huren, is dat mogelijk?

Ja. Indien wij lege opslagboxen hebben dan kunt u deze per direct huren. Voor meer informatie over beschikbare opslagboxen kunt ons bellen (06 37 45 81 60) of een e-mail sturen (info@pri-box.nl).

Wat zijn de prijzen van de opslagboxen?

U betaalt 10 euro per vierkante meter per maand. Huurt u zakelijk of bezoekt u de opslagbox structureel minimaal twee keer per week, dan bedraagt de huurprijs 12 euro per vierkante meter per maand.

Wat is de minimale huurperiode?

Twee maanden.

Hoe betaal ik de huur?

De huur moet elke maand voor de eerste van de aankomende maand overgemaakt worden op het rekeningnummer NL 76 INGB 0684 7207 79 t.n.v. C.H.J. van de Vecht onder vermelding van uw boxnummer.

Wat is de hoogte van de borg?

50 euro. Dit bedrag maakt u samen met de eerste maand huur over. Na beëindiging van de huurovereenkomst ontvangt u de borg retour indien u de sleutel en dongel bij ons inlevert en de opslagbox leeg en schoon oplevert.

Wat moet ik meenemen naar de afspraak voor de ondertekening van de huurovereenkomst?

Uw legitimatiebewijs.

Wat zijn de openingstijden van PRI-BOX?

PRI-BOX is 7 dagen per week toegankelijk tussen 6.00 en 00.00 uur.

Ik bezoek mijn opslagbox frequent, is dat mogelijk?

Ja, u mag de opslagbox zo vaak bezoeken als wenselijk. Echter bezoekt u de opslagbox structureel minimaal twee keer per week dan zijn wij genoodzaakt de huurprijs te verhogen naar 12 euro per vierkante meter per maand.

Ik heb een opslagbox bij PRI-BOX maar heb meer of minder opslagruimte nodig, is dat mogelijk?

Ja. Indien wij een grotere, kleinere of extra opslagbox beschikbaar hebben dan is het uiteraard mogelijk om deze erbij te huren of te verhuizen. Voor meer informatie kunt ons bellen (06 37 45 81 60) of een e-mail sturen (info@pri-box.nl).

Ik ben de sleutel en/of dongel van PRI-BOX verloren, wat nu?

Neem contact met ons op. U betaalt 50 euro voor een nieuwe sleutel en/of dongel.

Is PRI-BOX verantwoordelijk voor schade of diefstal van mijn opgeslagen goederen?

Nee, uw goederen staan bij PRI-BOX op eigen risico opgeslagen. U bent dus zelf verantwoordelijk voor de opgeslagen goederen. Voor het verzekeren van de opgeslagen goederen kunt u contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij van uw inboedelverzekering.

Welke goederen zijn verboden op te slaan?

Opgeslagen goederen mogen niet beperkt houdbaar, brandbaar of illegaal zijn. Meer informatie over dit onderwerp vindt u in de Algemene Voorwaarden van PRI-BOX.

Mag ik mijn opslagbox voor andere doeleinden gebruiken dan het opslaan van goederen?

Nee, het is verboden om uw opslagbox te gebruiken voor andere doeleinden dan opslag van goederen.

Wat is de opzegtermijn?

Eén kalendermaand, ingaande vanaf de eerste van de maand.

Hoe kan ik mijn huurcontract opzeggen?

U kunt uw huurovereenkomst beëindigen door een e-mail te sturen naar info@pri-box.nl met daarin uw boxnummer. De opzegtermijn is één kalendermaand.